.linkwithin_inner { margin: 12px auto !important; } .linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 50px; -moz-border-radius: 50px; border-radius: 50px; } }

niedziela, 10 marca 2013

Nowe odkrycie!

Hej :)



Dziś chciałabym się z Wami podzielić moim nowym odkryciem - peelingiem Alterra "Czerwona pomarańcza i cukier trzcinowy". Pierwsze co muszę powiedzieć, to to, że ma cudowny, pomarańczowy zapach, którym zachwycam się za każdym razem, gdy go używam. Zwłaszcza, że ostatnio jestem zakochana w pomarańczach! Nie jest on zbyt mocny, jak na peeling cukrowy, nadaje się do częstego używania. Można używać go do twarzy, bo nie podrażnia. Daje wyraźne uczucie odświeżenia i oczyszczenia. Skóra jest po nim lekko wygładzona i napięta. Nie jest niestety wydajny, ale co mi tam.. cena przystępna (8.99 chyba), więc można częściej kupować ;P

Zdecydowanie polecam! Zresztą tak jak inne kosmetyki Alterra :)

  

Ps. Chciałbym chyba zmienić pare rzeczy w tym blogu, jednak mam z tym mały problem :)
Nie wszystko idzie tak jakbym chciała, w związku z tym pytanie do was: czy któraś z Was byłaby chętna mi pomóc? Piszcie! :) :)

3 komentarze:

  1. Nigdy nie wpadł mi w oko żaden produkt z tej firmy. Są może jeszcze jakieś inne zapachy?? I gdzie mogę zobaczyć kosmetyki z tej firmy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam jeszcze ten peeling o zapachu białej czekolady i wanilii :) Wszystkie te kosmetyki są w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm. Biała czekolada brzmi świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego komentarza, nie boję się również krytyki. Wręcz przeciwnie - dzięki temu będę wiedziała co zmieniać a co nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...