.linkwithin_inner { margin: 12px auto !important; } .linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 50px; -moz-border-radius: 50px; border-radius: 50px; } }

niedziela, 21 kwietnia 2013

Serialowe Love

Cześć! Jako, że do matury zostały mi trochę ponad 2 tygodnie, szukam wszelkich sposobów na nie uczenie się :D Ostatnio bardzo wkręciłam się w seriale internetowe. Zdarza się, że nie myślę o niczym innym tylko o tym, kiedy będzie następny odcinek. Czy wy też tak lubicie je oglądać? Miałyście tak przed maturą?

Polećcie mi jakieś fajne, które są wciągające.
Te, które oglądałam lub oglądam to:



American Horror Story ma już 2 sezony. Pierwszy opowiadał historię pewnej rodziny, mieszkającej w domu, który ma swoją historię. Ukazują im się duchy poprzednich mieszkańców.
Drugi sezon to Asylum. Jest to historia szpitala dla psychicznie chorych.
Uważam, że pierwszy sezon był lepszy od drugiego. Jednak oba są warte obejrzenia. Z niecierpliwością czekam na 3 sezon.
Oglądałyście może?
Jeśli nie, to polecam :)



Pamiętniki wampirów. Z początku nie mogłam się do nich przekonać. Mają już 4 sezony. Ja zaczęłam oglądać dopiero od 4 sezonu, ale mniej więcej poznałam historie bohaterów i mam zamiar nadrobić 3 poprzednie sezony w wakacje.
Jest to serial o kilku ludziach mieszkających w miasteczku Mistic Falls. Dwóch braci wampirów wraca do rodzinnego miasteczka, gdzie poznają Elenę, nastolatkę bardzo podobną do wampirzycy, która ich przemieniła.



Dr House - chyba nie muszę tłumaczyć o czy m to serial ;) Ma już 8 sezonów, jednak bardziej lubiłam te początkowe. 



Tytułowa Plotkara to jedna z bogatych nastolatek mieszkających w najelegantszej dzielnicy Nowego Jorku - dokładnie tam gdzie bohaterowie jej bloga. Mają wszystko, bezkarnie wydają pieniądze swoich rodziców na drogie imprezy, nową parę horrendalnie drogich butów i na bóg wie co jeszcze. A dzięki Plotkarze, zwykłe nic nieznaczące szare myszki wiedzą, jak wyglądają najpopularniejsi nastolatkowie z Manhattanu, co robią i gdzie, co lubią, jak żyją...
Ma już 6 sezonów, ale jakoś nie mogłam się w ten serial wkręcić.



Z polskich seriali, bardzo lubiłam oglądać Brzydulę. Szkoda, że nie nakręcili kolejnych sezonów, mieliby pewnie dużą oglądalność.



Kolejnym polskim serialem jest Na wspólnej. Miałam krótką przerwę jakiś czas temu w oglądaniu, ale znów codziennie oglądam. Teraz mam w zwyczaju oglądanie w internecie odcinków do przodu. To jest chyba jedyny polski serial, który trwa już od 10 lat i ciągle dzieje się w nim coś ciekawego.



Bardzo lubię też oglądać Przepis na życie. To już 4 sezony, ja oglądam regularnie od 4, sporadycznie oglądałam też 3. Dziś już kolejny odcinek!



I na koniec, serial, który zaczęłam oglądać dziś. Jest to Bates Motel. Opowiada historię rodziny, która przeprowadza się do innego miasta, aby rozpocząć nowe życie, jednak tak też spotyka ich wiele przygód. Co ciekawe, główną rolę gra tam Freddie Highmore, czyli tytułowy Charlie z filmu Charlie i fabryka czekolady. W internecie jest już 5 odcinków (jest to tegoroczny serial), ale można go obejrzeć też w tv - co niedzielę na 13th Street o 21. Tam leci dopiero 2 odc. 

Wiem, że seriali jest mnóstwo i każdy znajdzie coś dla siebie, jednak opis nie zawsze jest zachęcający. Jeśli oglądacie jakieś, to piszcie w komentarzach, chętnie je chociaż przejrzę :).

Ps. Ze względu na to, że otrzymałam jeszcze nominację do TAGa od kolejnej bloggerki, zaktualizowałam poprzedniego posta o kolejne pytania :)

Pozdrawiam,

 

11 komentarzy:

  1. "Przepis na życie" to mój ulubiony polski serial! ;D Dziwne, że u mnie (podobnie jak u Ciebie) w okresie sesji egzaminacyjnej odczuwam wzmożoną chęć na oglądanie różnych seriali lub gry w gry komputerowe - czego tak naprawdę na co dzień nie robię;p

    "Dr House", "Rodzinka pl", "Lokatorzy" - to seriale, do których zawsze chętnie wracam. Dawno temu oglądałam również serial "Zdarzyło się jutro". Poza tym lubię podpatrywać różne programy, np. "Perfekcyjna pani domu", "Mam talent", "X-factor", "Top Model", "Klinika urody", "Pani Gadżet" - większość z tych programów dostępnych jest na platformach vod lub tvnPlayer ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Pamiętniki wampirów, koniecznie obejrzyj sobie poprzednie sezony gdyż moim zdaniem bardziej trzymały w napięciu i były jakies takie ciekawsze niż w 4 sezonie ;p Nie mnie jednak lubię. Cd Base motel to w reklamach wygląda fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis na życie uwielbiam, Housa także, a poza tym lubię jeszcze Breaking Bad :) Gossip Girl zaczęłam kiedyś oglądać, ale w połowie pierwszego sezonu zaczął mnie irytować i zaprzestałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pamiętniki wampirów :)
    Zostałaś nominowana do tagu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądam The Walking Dead ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post;)

    Zostałaś nominowana do tagu u mnie zapraszam :)

    http://natalia-lily.blogspot.com/2013/04/nominacja-do-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam gossip girl !;) polecam true blood, Pretty Little Liars, Hart of Dixie, 90210, Desperate Housewives - to mój zestaw seriali, myślę, że Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię Chirurgów, Gotowe na wszystko i Seks w wielkim mieście :))

    OdpowiedzUsuń
  9. O! u mnie na paznokciach właśnie goszczą pamiętniki wampirów:) zapraszam na post jutro!

    OdpowiedzUsuń
  10. American Horror Story czekam na 3 sezon:D
    też jestem maniakiem serialowym i do twojego zestawu dodała bym jeszcze "true blood" i "Herosi" :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego komentarza, nie boję się również krytyki. Wręcz przeciwnie - dzięki temu będę wiedziała co zmieniać a co nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...