.linkwithin_inner { margin: 12px auto !important; } .linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 50px; -moz-border-radius: 50px; border-radius: 50px; } }

wtorek, 14 maja 2013

Z jak zakupy po raz kolejny!

Czeeeść dziewczyny, wróciłam! 

Ja już po maturach pisemnych, zostały mi ustne. Teraz, mam nadzieję, będę się tu częściej pojawiać z nowymi pomysłami. Nawet nie wiecie ile ja mam zaległości, jeśli chodzi o wasze blogi! Dnia i nocy by mi chyba nie starczyło :D

A dziś kolejny post o zakupach. Zebrałam wszystko od początku maja. NAjbardziej zadowolona jestem z masła kakaowego pod prysznic Ziaja i maski intensywnie nawilżającej do włosów Wella, ale o nich w kolejnych postach :)



No to po kolei:

- Masło kakaowe - kremowe mydło pod prysznic Ziaja - ok 5-6 zł
- Najlepszy balsam (!) Europrofit Rossman - 5zł
- Pianka do golenia Isana - 5zł
- Odżywka do włosów Wella Moisture (m.in. o jej siostrze pisałam TU) - 9.99zł w promocji
- Delia Henna - 2.49zł
- 2 lakiery do paznokci Sensique - 3.99 każdy
- Wazelina Ziaja - ok 5zł
- Maska do włosów Wella Moisture - 15.99zł
- Antyperspirant Nivea Acitve Pearls (kolejny najlepszy!) - 9.99zł
- BeBeauty żel-krem do twarzy - 4.99(?)zł
- Pędzel do podkłady Elite - 15.99zł (z tego co wiem wycofują go ze sprzedaży)
- Zestaw 20 pilniczków mineralnych Infiniti - 7.99zł

To chyba by było wszystko ;) Chciałam dodać więcej zdjęć, niestety blogger mnie chyba ostatnio nie lubi i ich nie ładuje :D 

Ja uciekam nadrabiać zaległości, mam nadzieję, że mi się wszystko uda! :)

Trzymajcie się,



15 komentarzy:

  1. ziaja maslo kakaowe uwielbiam ten zel/krem
    zreszta malo czego z ziaji ja nie lubie ...;)
    zatagowalam Cie do udzialu w zabawie
    wiecej szczegolow u mnie na blogu :)
    milego popoludnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też lubię Ziaję :) A twoje pytanie dodam to posta o Tagu, który już stworzyłam ;)

      Usuń
  2. Masło kakaowe boskie <3 Fajne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę znajome produkty. Świetny jest ten body lotion z euro profitu. Bardzo lubię w sztywcie FA. Zabieram się do uzywania tego żelu z biedronki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam bardzo lubię, bo nie jest tłusty i szybko się wchłania :)

      Usuń
  4. Zakupy świetne:) a na problem ze zdjęciami jest rada:) jak dodasz już zdjęcia i nie będą chciały się ładować to kliknij dwa razy na pierwszą ikonkę po około 10 sekundach powinny zacząć się ładować i tak po kolei:P też miałam ten problem

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka z Wella ProSeries całkiem, całkiem aczkolwiek mnie nie zachwyciła jakoś szczególnie mocno. Była nieco zbyt rzadka. Ale ułatwia rozczesywanie i wygładza. Bardziej spodobala mi się maska z L'Oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy się do niej szybko przyzwyczajają, ale bardzo ją lubię :)

      Usuń
  6. fajne zakupy, lubię ten żel do mycia twarzy z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go dopiero od kilku dni, ale później na pewno coś o nim napiszę :)

      Usuń
  7. o tą piankę ISANA muszę kupić:) niedawno zakupiłam żel Bebeauty tylko ten niebieski - super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. żel bebeauty i masło.. mmm moi ulubieńcy :)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z tego nie mialam ;p Kupiłam sobie właśnie masło z Issany kakaowe ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego komentarza, nie boję się również krytyki. Wręcz przeciwnie - dzięki temu będę wiedziała co zmieniać a co nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...